ElvenKnights
xxxxx

Join the forum, it's quick and easy

ElvenKnights
xxxxx
ElvenKnights
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Dye

Goto down

Dye Empty Dye

Příspěvek  jurgen 6/1/2013, 13:19

Staty a dyes

Staty zmeni jedine vlastnosti nasazeneho armoru, dyes nebo agnument.

Zmeny statu pomoci dyes:

Saty lze zmenit ve dvou samostatnych oblastech STR, CON, DEX nebo INT, WIT, MEM.
K nasazeni potrebujete 10kusu dyes jednoho druhu a adena. Sundani stoji par adena a vrati vam 5kusu nazpet.
Maximalni mozny bonus z dyes je o 5.
Pocet slotu zavisi na tom jaky mate prestup:
- do prvniho prestupu 1
- do druheho prestupu 2
- po druhem prestupu 3

Omezeni pri nasazovani dyes:

Dye - lze nosit dokud nemate druhy prestupu potom se "vypnou"
Greater Dye - muzete nosit az po druhem prestu

STR <=> DEX <=> CON: mohou libovolne menit všechny classy
INT <=> WIT <=> MEN: mohou libovolne menit jen magoveske classy
INT: nemohou menit buferi
MEN: nemohou menit fighterske classy

Nakup od obchodniku ve mestech:

Dye +1/-2 = 6 375a
Dye +1/-3 = 15 000a

Greather +1/-2 = 26 000a
Greather +1/-3 = 15 000a
Greather +2/-3 = 33 750a
Greather +2/-4 = 30 750a
Greather +3/-4 = 37 750a
Greather +3/-5 = 37 500a
Greather +4/-5 = 45 000a
Greather +4/-6 = 45 000a

Nakup od Merchant of Mammon:

Dye +1/-1 = 42 000 AA

Greather +1/-1 = 60 000 AA
Greather +2/-2 = 72 000 AA
Greather +3/-3 = 108 000 AA
Greather +4/-4 = 174 000 AA

Vyroba dyes:
Lze pomoci common craftu. Potrebujete nauceny recept a itemy z rybreni.

Nasazeni:

1. Bezte za Symbol Marker je v kazdem meste.


2. Vyberte si co chcete nasadit.


3. Vysledne staty. V zavorce je o kolik je stat zmeneny od puvodni hodnoty.


Vyznam jednotlivych statu:

STR (Strenght):
- Amount of physical damage (fyzicke poskozeni - P. Atk): u beznych utoku a fyzickych skillu se zvetsi, pokud se zvetsi STR.
- U figteru ovlivnuje sanci na critovani skilu a aktivaci Skill Mastery.

DEX (Dexterity):
Zvysuje-li se hodnota DEX, tak se zvysuje:
- Atkack speed (rychlost útoku): u beznych utoku a rychlost (pouziti,vrzeni) fyzických skillu
- Accuracy (přesnost): uspesnost zasahu
- Evasion (uhybání): schopnost vyhnout se fyzickemu utoku
-
Critical probability (sance-pravděpodobnost na kritický zásah): zvysuje
sanci kriticeho zasahu a ovlivnuje pravdepodobnost uspechu skillu, jako
je například Mortal Blow
- Speed (rychlost pohybu)
- Shield Block Rate (úspěšnost obrany štítem): uspesnost vykryti útoku stitem

CON (Contituttion):
- Maximum HP, CP a rychlost obnovy zivota .
- Weight limit (nosnost), vydrz pod vodou.
- Shock (stuny) a Bleeding (krvaceni) resistance zpusobene fyzickymi skilly.

INT (Intelligence):
- Velikost magicke poskozeni (M. Atk.) a land rate u debufu.
- U magu ovlivnuje aktivaci Skill Mastery.

WIT (Wisdom):
- Casting Speed (rychlost kouzleni): kazdy bod meni o 5%.
- Sance na Magic Critical Hit.
- Pocet vracenych % pri pouziti skilu Resurrection.

MEN (Mental):
- Magic Defense, maximum MP, obnovu many.
-
Ovlivnuje pruchodnost debuffu typu poison, root/hold, sleep, slow,
magical bleed, paralyze v podstate vse co neni uvedeno u CON.
- Pravdepodobnost preruseni kouzleni.
jurgen
jurgen

Poèet pøíspìvkù : 243
Points : 470
Join date : 13. 07. 11

Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru